Rectificatie Portman retrolamp

Veelgestelde vragen

Drive-in Show
Welke muziek draaien jullie?

Wat u graag wil horen.

We stemmen de muziek op uw feest geheel naar uw wensen af. U kunt vooraf een muziekstijl(en) of lijst met verzoeknummers opgeven.
Omdat we een enorme muziekcolectie bezitten, kunnen we ook op de avond zelf alle verzoeknummers van uw gasten draaien.
Nederlandstalig, Disco Classics, Floorfillers, wij weten van uw feest een succes te maken.

Kan ik een lijstje met verzoeknummers afgeven?

Natuurlijk, het is uw feestje! We maken er samen met u graag een onvergetelijke avond van en uw favoriete muziek hoort daar bij!
Onze muziekbibliotheek is enorm: van Disco tot Nederlandstalig, van Lounge tot Rock 'n Roll, we hebben alle muziek bij voor een geslaagd feest!

 

Zit er ook een microfoon bij de geluidsset?

Ja, indien u dat wenst leveren wij ook een (draadloze) microfoon, voor uw toespraak of presentatie.  

 

Wat kost het huren van een DJ?

Onze Drive-in show pakketten zijn inclusief DJ, deze draait 5 uur lang uw gewenste muziek.
Wilt u hem nog een paar uurtjes extra laten draaien? Geen probleem, dat is slechts een kleine meerprijs.

Ik heb alleen een DJ nodig, kan dat ook? Natuurlijk, neem contact op voor uw wensen
Ik heb alleen een geluidset nodig, dus zonder DJ, kan dat ook? Natuurlijk, wij verhuren onze geluid en lichtapparatuur ook los.

Welke stroomvoorzieningen hebben jullie nodig?

Over het algemeen hebben wij, buiten 220V, geen speciale stroomvoorzieningen nodig.
Neem contact op om uw wensen te bespreken.

Kunnen we ook nummers opgeven die we niet willen horen?

Natuurlijk! Het is handig om vooraf aan te geven welke nummers gevoelig kunnen liggen of wat u helemaal niet leuk vindt.

Wanneer komen jullie op- en afbouwen?

Dit is altijd in overleg en is mede afhankelijk van de show die moet worden opgebouwd.
Het afbouwen wordt direct mee begonnen zodra het feest is afgelopen, maar ook hier kunnen wij dit op afspraak op een ander moment inplannen.

Kan ik ook een muzikant, artiest, of band bij jullie boeken?

Jazeker, kan dat kan. Door onze jarenlange ervaring in de branche, beschikken over een uitgebreidt netwerk van muzikanten: pianist, saxofonist, gitarist, etc.
Ook hebben wij contact met vele boekingsbureaus waardoor wij allerlei artiesten en bands kunnen voor uw feestavond kunnen regelen.
Neem contact op voor meer informatie.

Algemeen
Wordt er een contract opgesteld?

Ja, voor onze opdrachten stellen wij een contract op waarin al onze afspraken en voorwaarden duidelijk staan omschreven.
Wij bieden u goede afspraken en geen verrassingen achteraf.

 

Betaalinformatie

Betaling dient ten alle tijden binnen 14 dagen na de factuurdatum plaats te vinden, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
Lees de volledige, saaie, maar o zo belangrijke, kleine lettertjes in artikel 10: Betaalinformatie van onze Algemene Voorwaarden

Annuleren

Het feest gaat niet door! Kan ik nog annuleren?
Ja, in bepaalde gevallen kan dat, er zal dan een vergoeding van 30% van de aanneemsom in rekening worden gebracht.
Reeds betaalde bedragen worden niet gerestitueerd

Lees de volledige voorwaarden in artikel 16: Annulering/Ontbinding van onze Algemene Voorwaarden

Hoe ver van tevoren moet ik boeken?
Not Translated
Hoe weet ik of jullie beschikbaar zijn op een bepaalde datum?
Not Translated
Wat is het werkgebied van de Ron & Nie Show?
Not Translated